Welcome To Republic Of Chenta ! !

ikan oh ikan

tadi bapak aku balik keje...sekali dia bawak ikan balik auw....aku tengah sapu sampah sekali aku nampak ikan tu hidup lagi...aku pun saja saja kacau ikan tu...bukak air kenakan kat mulut dengan insang dia....first ye ye je  best kacau ikan tu sekali dia melompat....aku apa lagi menjerit plus melompat jugak la sebab terkejut....terus aku lari ke depan...mak aku marah aku pula..dia kata buat terkejut orang je...bapak aku gelak gelak aku menjerit...yang bestnya...anak buah aku yang baru umur setahun tu pun gelak kan aku sebab aku menjerit....macam dia faham pulak....ei!!!pastu mak aku suruh bapak aku masuk kan ikan tu dalam peti ais...da masuk kan sekali ada bunyi something kat dalam peti ais...rupa rupa nya ikan tu melompat kat dalam tu....aku kesian tengok ikan tu..tapi mak aku kata kalau kita kesian kita tak boleh makan benda tu...abis la lepas ni aku tak boleh makan ikan...heheh..tapi aku tak akan makan makanan yang disembelih or disiang betul betul depan aku....lebih lebih lagi benda tu masih hidup..pe memang terbayang je...

P/S: mak adik tak akan makan ikan tu...hahaha
REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta