Welcome To Republic Of Chenta ! !

playez!!!

aku pelik nape la aku boleh suka kat orang yang playez...
  • MR.A
dia kawan baik aku...aku pun pelik macam mane aku boleh suka kat dia...hehehe....time form 1 lagi aku suka dia tapi aku tepis awal awal...tak nak la nanti gaduh gaduh bagai....kawan kawan aku pun suka kat dia...so tak kan nak going on...tapi yang best gila...semua family aku tahu pasal dia..dengan cousin cousin aku tahu....tapi yang aku pelik nya...ada satu hari tu terkantoi  pasal gambar and ic...aku letak ic dia kat dompet aku...sekali mak aku ternampak la....tapi aku senyap je la..hehehe...and then aku edit gambar aku dengan dia...masa tu pulak kakak aku nak cuci gambar aku tumpang la sekaki....aku da awal awal asing kan takut dorang nampak..sekali terkantoi jugak...tapi yang aku pelik nya..mak aku tak marah de....hahaha..cuma dia kata...ko nak belajar..belajar betul betul....selalu nya mak aku bising..hehe
  • MR.N
best time dengan dia..macam macam kenangan dengan dia....dia juga yang mengubah aku ke arah kebaikan...time aku suka dia aku pakai tudung auw keluar....hehe..tapi lepas ada something berlaku terus aku tak pakai tudung...sampaikan mak aku tanya aik tak pakai tudung da???hehee....tapi cousin cousin aku selalu kacau aku bila sebut MR.N..kata nya aku pandai pilih sebab nama nak dekat sama dengan 2 orang abang ipar aku..hehehe....
  • MR.I
sebenarnya aku da usha dia dari form 1 lagi..heheh..sekadar usha je ekh...tapi kawan aku ada la cakap something pasal dia ..so just ok...tapi tak sangka form3 boleh rapat pulak dengan dia...bila kawan kawan aku dapat tahu aku suka kat dia ramai gila kata dia tu seorang yang playez and blar blar blar..macam macam kot aku dengar pasal dia...sampai kan aku tension sebab hari hari asyik asyik dengar cter pasal keburukan dia..aduyai...aku cakap kat diri aku...semua orang ada masa silam sendiri..kita tak boleh nak cakap macam macam sebab kita sendiri pun ada kenangan silam yang tersendiri rite???...setiap manusia  mesti ada buat silap punya...mana tahu kot kot dia da berubah ke???...kita bagi dia peluang untuk berubah...tapi pendirian aku tak kuat...of course akan runtuh kalau everyday mesti dgr pasal dia kan...tapi aku tak salah kan kawan kawan aku...dorang buat macam tu sebab tak nak tengok aku kecewa kali ke3....tapi akhirnya aku kecewa jugak kan kawan kawan....hehe...sebelum ni aku tak pernah keluar dengan mana mana lelaki..kalau dengan kawan kawan ye la...ramai ramai kan...tapi dia lelaki pertama yang keluar dengan aku...*cuma aku, cousin aku dengan dia....tu yang pertama dan itu yang terakhir...da la tak payah la pikir lagi pasal dia...harap dia sekarang bahagia dengan life dia and semoga kekal dengan makwe dia....tapi entah la...aku selalu pikir yang dia tak cintakan makwe dia seperti mana dia cintakan kan ex dia dulu...tapi tu cuma andaian aku je...tak tahu la betul ke tidak kan...

aku da malas nak pikir love love ni...tapi ada someone ni yang berjaya membuatkan aku bukak balik..hhaha
nama dia pun mula dari N jugak tapi aku bagi nama MR.L la..hehehe...(laugh)...hehhe...
  • MR.L
tahu sebab apa aku suka dia???sebab dia selalu buat aku ketawa...heheheh...asal aku jumpa dia je msti dia wat aku ketawa....dengan benggong benggong dia la...tapi dia ni jenis kacau orang....kenal ke tak kenal ke semua dia kacau...hehehhe

tapi entah la...aku pun tak tahu sape sebenarnya yang betul betul dalam hati aku sebab aku sendiri pun tak tahu sape...maybe aku just suka suka je kot...aku just nak buat kawan kawan aku pikir yang aku da tak pikir or suka lagi kat MR.I...

P/S: aku mudah untuk suka kat orang tapi sukar untuk cinta....buat masa ni...aku cuma saja saja je...sebab kesan HURT tu masih ada.....
REPUBLIC OF CHENTA

4 comments:

  1. hehe kenape asyik falling kat player heh? pasal menurut kajian Dr.Anyss, player ni mmg hensem KOT, mulut manis KOT, ada aura tersendiri KOT.
    ataupon kat dunia ni mmg dah terlampau ramai lelaki player. KOT. haha :))

    ReplyDelete
  2. hahahahahah....semua tu zurin setuju....lelaki semua sama je....

    ReplyDelete

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

Republic Of Chenta