Welcome To Republic Of Chenta ! !

Form 4

sakit ati aku bila dapat tahu masuk kelas account!!!ye ye je nk tengok sendiri kat sek jap g...sekali semua g thu masuk kelas apa..da la aku benci account....aku lebih rela belajar bakeri kat kelantan dari blajar account ngan menghadap muka korang selama 5 tahun berturut turut...pehal la cikgu campak aku kat kelas account...*seyez terasa diri aku cukup bodo...aku tak bemaksud la kelas account kelas bodo...cuma aku anggap diri aku bodo la...aku nk cuba jugak buat rayuan masuk sains tulen aku tak kira...even mak aku kata takut aku tak leh bawak...ni mak aku punya doa la ni supaya aku dapat masuk account...first first malas nk pikir masuk kelas apa...belajar je apa yg Allah tentu kan...tapi bila ACCOUNT!!! ohh no!!!!!!!!benci gila....aku rasa tak ada guna berangan itu ini kalau tak dapat apa yang kita ingin kan...SAINTIS, PILOT, FORENSIK dan paling aku berharap sangat dapat belajar dekat PRINCETON....good bye je la semua tu...tinggal angan angan je la...






rasa macam nk ngis je...

P/S: maybe ade hikmah...

REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta