Welcome To Republic Of Chenta ! !

new year

aku benci bila new year..ade je yang berlaku...macam 2007-2008...aku gado dengan kawan aku sampai kan 2 tahun tak jumpa..tu pun jumpa kat facebook....tapi nasib baik sekarang kiteorang da ok....pastu 2008-2009 lak pasal kawan aku tipu aku * ade la something.... n then 2009-2010 masalah dengan MR.A pulak...sekarang ni pulak 2010-2011 masalah kawan aku dengan budak N tu....da la berlaku nak dekat new year....kalau tak sebelum new year mesti lepas new year...sakit ati tul...macam kena sumpah je....sama macam waktu open house rumah aku....kalau aku ajak budak yang aku suka datang rumah aku...lepas tu terus dia tak rapat dengan aku..so lepas ni kalau aku ade suka kat someone..aku tak nak ajak dia datang rumah..hahahah....*tak ada punya aku suka kat someone...hahaha....pape pun 2010 memberi kenangan yang cukup bermakna untuk aku..terlalu bnyak hal yang berlaku dan kenangan....sedih rasa nye tinggalkan 2010...rasa tak bersedia nak hadapi tahun 2011.... harap 2011 lagi ok dari 2010 dan mmberikan banyak kenangan manis....


P/S :Thankz a lot friends!!!!2010 memang terbaik!!!
REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta