Welcome To Republic Of Chenta ! !

30 julai 2010 * temuduga kedua

hari ni kiteorang nk kene temu duga ..yeye je jantung du dap du dap...smpai menghafal nama kementerian..hehehe...tut tut dorang just nk fun fun je..tapi mmg best la...heheh...tak de gmbr tapi ade video arh..asalkan ada kenangan...nazrin bahagi kan la kiteorang ke 4 kumpulan..aku dpt group dengan imran, cousin nazrin...ketua harian hari aku bertugas jugak...heheheh...dia pun lawak dengan gler gler...kita orang main ingat nama....pusing pusing kena kat budak india ni n then dia suruh cter pasal aku...macam macam dia sebut nama aku smpai kan nk pusing pusing tu ingat nama aku je...hehehe...kesian dia aku tengok kene buli ngan dorang pasal nama pengetua..hehe...pastu kene menari chicken dance n shua suar???macam seluar je aku baca...mcm tu la nma dia..hehe...lagi satut...mama mia pun ade....first first malu gler nak wat sebab ade flying kiss...haha..da lama lama best gler...semua sporting...heheh...pastu dengar dorang nk baling kek..tapi tak jadi..nasib baik tak jdi...tak pasal pasal berbuka aku waktu tu..hehe...pape pun mmg best gler...msti korang tak sabar sabar nak tengok sape pembuli nye kan..hehe

ni la dia...yg bawah sekali tu nazrin sebelah dia tu qardhawi, imran..
yang kakak pakai baju putih tu aku cuma tahu nama dia are yin je...hehe...n then sebelah tu kak peah...



ni salah satu video dia...sorry la video ni 16 second je...sedih2...hehe

 
yang ni ketua menari..hahaha


yang ni aku tak tahu tapi memag aku rasa lawak gler..haha


Nazrin: ketua librarian and ketua harian hari khamis
Qardhawi: ketua kelab librarian
Imran: ketua harian hari jumaat
Safiah (kak peah): ketua harian hari selasa..
Nazarul Hady: ketua harian hari rabu

*sory aku tak tahu jawatan korang dengan sape yang ketua harian hari isnin...


P/S: kenangan yang tak akan aku lupakan..thankz 4 everthing sebab tolong aku mendapatkan gelaran pustakawan sekolah...

REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta