Welcome To Republic Of Chenta ! !

29 oktober 2010 * kami mau masak

horei!!!!!kami kena masak!!!!heheh...xcted gila nak masak kek...group aku kena buat kek coklat...yummy..kawan aku berebut rebut nak buat kek coklat last last kena buat kek pelangi...sorry!!!hehe..time tu mmg best gila kan...semua sibuk dengan kek sendiri...lepas da habis buat kek buat roti jala dengan teh tarik orh..haha...macam jamuan je...yang kelakar roti jala la...masak masak je habis kena rembat orh..kuah satu bungkus je abis lagi 2 bungkus tak sentuh langsung...yang tak boleh blar kek boleh hangus..haha....cikgu punya kek la...sampai kan kawan aku kata pe!!!warna sama dengan meja....kiteorang semua tergelak la...yang tak best gila...ada la kakak kakak ni...da la tak jemput pun dorang tertiba je masuk pastu makan suka suki dia je...tak kesah la kalau nak makan..ni nak kutuk kutuk kitaorang buat roti jala..panas je aku dengar...nak je aku halau...tak payah pikir la pasal kakak kakak tu semua..yang penting kita happy n enjoy k!!!


ni la muka muka excted nak buat kek..haha


ni dorang punya kek la yang tak dapat buat kek coklat...
nama kek ni...kek permaisuri...


putar putar..hehe


lawa tak kasut kami???haha *kasut pinjam je ekh...


 muka bosan tunggu cikgu datang....


budak group biskut cornflakes...suka muka puteri..haha.. joke je la.
amnah,ain and puteri...


ni la biskut dorang...

kita minum dulu!!!!!!!


waktu ni nak buat roti jala...cikgu je yang buat kiteorang sibuk bergambar je...
*muka pantang nampak camera.......


sorry roti jala nye tak lawa...first time buat...yang penting enjoy!!


patut la sedap semacam je roti jala tu rupa rupanye air liur puteri jatuh..haha


ain buat roti jala bentuk love..hebat tak hebat tak???


dorang la yang tibai roti jala bentuk love ni rupanye...
*qilah aku baru perasan kau buat peace kat belakang roti jala tu....smart orh...


barisan barisan pemasak sekolah..haha
*tertiba ada kuali kat tengah tengah...


P/S: kalau korang terasa sorry ekh..aku gurau gurau je....

REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta