Welcome To Republic Of Chenta ! !

1 ogas 2010 * exam wushu

exam wushu

masa tu ada exam wushu tapi aku tak dapat masuk exam wushu tu kawan aku je dapat...nak tahu nape??sbb aku malas nak pergi latihan waktu ari tu lagi pun masa tu ade kelas tambahan.....so tak dapat la nak ambik exam..kalau nak ambik exam tu kena belajar muzik dia...apa tah nama dia...malas nk ambik tahu...hehe...tu yg kawan aku je dapat...aku temankan kawan aku je la pergi exam tu...

pagi tu aku dengan kawan aku dah sampai awal da....kiteorang yang tak ambik exam ni pulak yang datang cepat..pelik betul...dia je tak sampai sampai lagi ade lah nak dekat 1 jam..sempat lagi kiteorang pergi tesco...



yg sebelah aku ni nama dia aza...
time ni kiteorang tengah nak pergi tesco...
bukan dia budak yang nak ambik exam tu..lagi satu...


haha..time ni tak tahu nak buat apa...snap je la gambar..hehe..
belakang tu keter mahal tu..hehe..


kiteorang da balik dari tesco pun dia tak sampai2 lagi..kiteorang pulak yang risau sebab waktu tu orang da ramai ada...kiteorang kat dalam tu punya la segan sebab ramai gler cina..nasib baik aku da biasa so tak de la rasa sangat...time kawan aku nak exam..time tu jugak la bateri abis so tak dapat la tunjuk korang cam ner exam tu...
lepas dia da abis exam kiteorang blar la dari situ pergi ioi....da la jalan kaki dari tempat tu ke ioi..punya la penat..sampai je ioi kiteorang apa lagi melantak la..da lapar gler kot..hehehe..sekali orang tu bagi peha je..ingat kiteorang ni diet ke apa???dia x tahu ke kiteorang ni budak kuat lantak???hehe...

tu la izzaty...kwn aku yang ambik exam..hehe..
 tgk tulang je tinggal..punya la pelahap

muka muka kebuluran..hehe

da melantak pergi la jalan jalan..sekali ternampak pulak POPULAR. terus insaf teringat pmr...hehehe (insaf ke???)pastu beli la buku2 yg patut...nampak pulak wayang apa lagi tgk wayang la...(tgk wayang ke???) xjadi tgk wayang sebab tak de cter best...makan pop corn dri wayang pun jadi la asal kan ade perkataan wayang...
kat daiso...smpat lagi tangkap gmbr..hehe

pop corn2..haha

da puas jalan balik la umah...punya la penat.... tapi best la kuar jalan2 tak de keje...


aku suka gler gambar ni..haha...muka da penat plus aza gigit stro dengan izzaty da tertidur.....hehe


p/s: happy gler dapat keluar dengan korang...harap2 tahun depan kita still keluar sama sama...
sorry la kalau bosan dan panjang gler..haha...aku taip ni pun time aku tak ada mood...









REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta