Welcome To Republic Of Chenta ! !

18 september 2010 * open house

hari ni aku buat open house kat rumah aku...aku tak tahu nape aku malas nak panggil kawan kawan aku...yang aku panggil cuma azawiyah, izzaty, aqilah, syafikah, farahtul, umee dengan nazrin...yang aku tak panggil tu jangan la terasa tau....aku tahu korang semua terasa aku tak panggil korang kan...tak pe tak pe..bulan 2 ada..nanti aku jemput korang....tapi tu time kak aku kawin la...aku ingat tak ade sape sape yang datang..sedih tau..umee pun kata tak tentu sebab hari tu pun dia buat open house jugak...tengok tengok aqilah, azawiyah dengan syafikah datang petang tu..best gler..hehe...n then malam umee kata dia dengan nazrin nak datang...tak sangka pulak dorang sudi datang rumah aku...umee bawak sekali kawan dia nama dia syed...sorry la time korang datang makanan dah nak habis...dorang balik je umee kata izzuddin nak datang rumah aku....lagi la aku terkejut...tapi dia tak datang sebab aku tak bagi....jahat tak aku....haha..tak ada la....masa tu da malam..lagi pun makanan da habis...tak kan la nak ajak jugak..nak bagi dia makan apa kan...sorry auw...


ni la aqilah...aku panggil dia tenuk..haha..tapi best tau kawan dengan dia....


azawiyah dengan syafikah...muka malu malu lak..haha


sorry tau gelap...tak nampak sangat..yg pakai baju kelabu ni umee..orang nak ambik gambar malu malu pulak dia...sampai kan cubit aku..haha...yg depan dia msti korang kenal kan..nazrin.. umee tu adik dia...yg sebelah dia pulak syed...tak nampak sangat muka dia...


yang pakai tudung itam ni cousin aku...athirah najwa..cousin yang paling aku rapat...mane mane mesti dengan dia..keluar pun mesti dengan dia.hehe..yang pakai baju merah tu anak buah aku...farah camelia... kalau korang nak tahu dulu dulu dia la aku rapat...waktu cuti je mesti aku g bercuti dengan dia... best gler..yg pakai baju maroon tu abg aku..mau kenal???sudah taken la...harap maaf..hehe...

P/S: sorry tau umee dengan nazrin aku tak dapat datang open house korang....

REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta