Welcome To Republic Of Chenta ! !

10 oktober 2010 * wedding syahrizal and shirley

hari cousin aku kawin...tak kan la cousin sendiri kawin tak datang kan..mesti la datang....pmr tetap pmr...cousin tetap cousin..best gila ari tu meriah gila....aku dengan tira jadi pengiring pengantin...best ouh....kena berarak dengan pengantin...dulu kiteorang cuma bagi bunga telur kat orang je..sekarang da naik pangkat jadi pengiring lak..hahaha....esoknye aku exam math...dan aku tak prepare pape pun untuk math....balik balik bukak buku...tgk soalan yang selalu kuar...padahal da ngantuk gila...yang tak boleh blar aku tidur sambil aku pegang pensel....haha...ye ye je set pukul 2 pagi nak wat latihan tapi sekejap je..terus tertido balik...tak bersedia kot nak ambik exam...harap keajaiban berlaku dan berharap math aku A...walaupun aku tahu susah...da da..jom kita tgk gmbr wedding dorang...hehe

 ni la pengantin dia...syahrizal and shirley..
lawa dan hensem kan pengantin dia..heheh


ni la pengiring dorang..hahaha


posing sikit..hahah





ni la muka muka yang membantu menjayakan majlis perkhawinan cousin aku...



P/S: kepada abg ijai dan kak shirley semoga bahagia ke akhir hayat dan cepat dapat anak ekh..hehehe...

REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta