Welcome To Republic Of Chenta ! !

26 july 2010 * temuduga pertama

hari ni aku kena temu duga untuk percubaan pustakawan...aku ingatkan Nazrin main main je semalam..klu aku thu..tak nk aku dtg...yg  Qardhawi pun sekor yg dia pergi pnggil nama aku dulu nape????eiiiii.sje je nk kene kan aku..tahu la aku selalu kacau dia kat facebook tapi tak yah lah balas dendam.....dah larh bile nk duduk kat kerusi tu aku tak thu nk duduk mne stu..aku pikir duduk hujung selamat tengok tengok aku kena pulak...dorang tanya sape nak mula dulu pastu budak laki tu suruh ladies first..aku yg tengah tunggu jantung jatuh terus kata kau larh dulu...pastu terus kak peah dengan nazrin kata man first..hahaha...padan muka...masalahnye kene jerit kuat kuat nama, kelas apa kelebihan dan kelemahan korang....tak ke segan..kena jerit sampai orang kat belakang sane kene dgr..imran lagi larh kata dorang pekak..tak dengar sbab tak korek telinga..hehehehe..tiba je time aku terus nazrin kata tak payah....nak tahu sebab apa?????sebab cikgu kata pengetua tak nak ada aktiviti waktu pembelajaran.angin je aku tapi nasib baik aku terselamat..hehehehe..kena buat hari jumaat pulak..dorang kata hari jumaat ni tak boleh jawab kene menari chicken dance...x nak aku...kite saksi kan jumaat ni cam ner...harap2 ok n best....

P/S: kepada En Muammar Qardhawi hari jumaat ni kau jangan panggil nama aku dulu....kalau kau panggil jugak aku masak kau jadi sawi..hehe
REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta