Welcome To Republic Of Chenta ! !

library

jumaat!!!!petang kena bertugas kat library la..huhu...*tak leh bersunggut..kena jalankan tugas...pe batak gila..haha...ye ye o je ingat ketua ada...datang la awal....sekali hampeh....tak ada...harapkan nama je ketua tapi aku tengok tak bertugas pun setiap hari...waktu nak pergi sekolah kawan aku bawak la basikal...dia carry aku....pe bapak sakit la kena time kat bumper..haha...nak sampai je sekolah aku suruh dia berhenti..berhenti je terus tergelak gelak kitaorang..haha...semua usha...mentang mentang la semua pergi sekolah naik moto nak batak pulak tengok kitaorang naik basikal...nak masuk je gate terjumpa someone...first aku tak dengar dia kata apa...yang aku dgr cuma dia kata...

"bie...lama tak jumpa bie... "
aku dengar terus aku tergelak...
"sengal punya budak...."
kat library baru kawan aku cakap apa benda budak tu kata first first...
"bie..bie comel la hari ni..."
 aku dengar terus tergelak gelak aku..hahaha.....tahu sebab apa dia panggil aku macam tu??sebab tahun lepas aku suka lepak library...kacau kacau cikgu... dia pun ada sekali..muka dia sehari tak ada kat library memang tak sah....cikgu perasan aku usha someone...and terdengar la  kawan aku kata something..terus cikgu kata
"yang mana satu budak tu???meh cikgu tengok..."
hahah..tertiba budak tu  masuk dalam bilik tu...terus cikgu kata dia ke??? pe tergelak aku....
"mana ada cikgu..."
aku cakap dengan dia cikgu cakap kitaorang couple terus dia kata...
"kita da lama couple kan wak kan... "
boleh boleh pulak dia buat statement tu...pe aku kejar dia...dari situ la start benda ala ni..hehe...sambung balik ke library...hari ni kena kemas library...so dengan semangat nya kemas la...tapi ada satu hal yang aku sakit hati...adalah sorang budak ni...dala datang lambat...terus cari buku kedatangan..kitaorang yang datang cepat pun tak sibuk....da tahu nak kemas library boleh boleh balik rumah..pe sakit hati gila....yang best nya kitaorang kemas library memang terbaik...sampaikan meja pun lap...hahaha...balik nak dekat pukul 6 kot sampai rumah...hahah...yang lelaki form3 kul 5 je blar...nasib baik kitaorang tak macam tu...memang best gila la tadi....balik sekolah lepak kat tempat lepak kitaorang...ais blended..hehehe...balik tu ingat nak bawak kawan aku naik basikal...sekali nyaris nyaris nak langgar kereta..hahah..kawan aku terus cuak terus turun...hahahaha..pape pun sangat best hari ni...hop hop hurai!!!

P/S: harap harap kekal sampai bila bila kegembiraan tu...Aza aku gurau la...tapi kalau betul apa salahnya.....hahah... : P


REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta