Welcome To Republic Of Chenta ! !

about me

nama aku nur azurin dot blar blar blar..tu je yang patut korang tahu....hehehe...bdae aku 16 mei 1995...so korang pandai pandai la kira bape umur aku..aku sekolah dekat SMK Puchong Perdana...so mesti umah aku dekat puchong en..ok!!!aku nak cite apa yang aku suka, tak suka, apa aku suka buat dan tak suka buat...

aku suka tension + last minute + busy = gila!!! sebabnya???...bila aku da gila aku akan buat benda yang aku sendiri tak sangka aku akan buat...

time aku tension ni arh aku buat...aku akan ajak kawan aku mandi hujan, ajak time tu jugak pergi ioi even time tu tak bawak duit...*lepas balik sekolah....aku akan jadi kuat makan.....apa je makanan kat dapur memang aku bedal abis...aku akan buat apa yang aku rasa aku nak buat...kalau time ni...apa yang aku suruh dorang buat dorang akan terpaksa + kena jugak buat...aku kan panas baran...hehe....cakap pasal panas baran pulak...

aku memang seseorang yang panas baran tapi tak ada la sampai keluar ayat yang GILA...dulu yang jadi mangsa aku ridzuan dengan nazri....dorang cari pasal dengan aku memang sah sah kena pukul dengan aku....tapi tu dulu sekarang tak da...*baru aku ingat da lama aku tak pukul dorang...heheh...tak pe tak pe...aku da baik sekarang...*baik ke??? uewk!!!

time aku tengah marah memang tak boleh sape sape la masuk campur...memang kena la...hehe...kalau aku tengah marah...satu je yang boleh buat aku cool balik..dengan baca novel...*tapi korang time aku tengah hangin korang jangan lak bagi novel kat aku memang sekali dengan korang korang aku campak....hehe...*aku rasa aku tak penah pulak hangin tahap maximum..kalau minimum tu selalu la...teringin jugak cam mana la agak nya kalau aku mengamuk??? mesti macam hulk..hahaha....

kalau time tu aku sedih or tak ada mood or merajuk senang je...bagi coklat or kek...gerenti aku ok balik...*tak suka blue berry...hehe...

budak budak yang tak kenal aku gerenti akan cakap aku seorang yang gedik + sombong...bila da kenal baru dorang tahu aku jenis macam mane...aku tak suka orang yang gila kuasa...bajet , berlagak...anti gila kot!!!

P/S: tu je kot...kalau ada yang tak lengkap aku update balik..heheh
REPUBLIC OF CHENTA

2 comments:

  1. mndi ujan lar ! ko ngan wan same jew ! pangai cam budak2 ! haha

    ReplyDelete
  2. der...best mandi ujan..release tension!!!hahah...wan tiru aku sebenarnya...hahah

    ReplyDelete

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

Republic Of Chenta