Welcome To Republic Of Chenta ! !

4 efektif

akhirnya aku terpaksa jugak masuk kelas account..pape pun kita cuba dia punya kelas account dulu...first first masuk maybe semua senyap je....*budak baik arh konon nya...rupa rupa nya kelas kita orang semua budak baik plus blur..tak ke pelik....aku masuk form 1, 2, 3...x penah kelas sesenyap kelas 4 efektif...sampai kan cikgu tanya soklan pun dorang senyap je tak jawap...yang tak boleh blar

first situation:
" jangan pandang belakang???? "
cikgu ulang punya lah banyak kali..semua buat dont know sampaikan cikgu kata ingatkan kamu nak tambah congkak ke apa...pastu cikgu kata kelaskitaorang ni tak mencabar langsung..semua baik plus senyap je...bak kata cikgu kelas MALAIKAT....*tersedak aku dgr...ketawa gila gila aku kat situ... memang betul pun..tak ada sekor pun yang hu ha hu ha kat situ...kalau ade pun adli ngan hafiz tu pun kadang kadang je....

second situation:

" when your class have one period? "
lebih kurang macam tu la....yang tak boleh blar adli boleh tanya teacher
" teacher..that a question??? "
aku tergelak je tengok dorang....dorang pikir period tu pompuan punya kot..hahahaha...
yang best nye..tahun ni aku tak pegang apa apa jawatan...huhuhu..lepas tanggungjawap aku jadi bendahari yang gila + pening pale dengan masalah dorang..tapi kena jugak sebab kawan aku jadi bendahari so terpaksa la tolong dia cam ner nak separate kan duit kelas n blar blar blar....*buang masa je...hehehe....minggu ni kena buat permohonan tukar kelas...aku tak tahu nak apply ke tak...50 50....aku tahu kalau aku apply akan dapat tapi aku takut tak boleh bawak subjek fizik, kimia n biology....tapi kalau aku tak apply seolah olah aku melepaskan cita cita aku...terutama Princeton....no idea....tadi cikgu sivik pulak masuk cerita pasal wawasan diri..nak jadi apa, masuk university mana...semua kena pikir dari sekarang...bagi aku kalau aku da ambik account semua wawasan aku da hilang....cam mane pun tinggal satu hari je nak pikirkan....bila aku pikir pikir nak masuk princeton, nak jadi saintis, pilot or forensics sesuatu yang mustahil untuk aku...bila cikgu masuk kelas account je mesti cikgu cakap
" kamu ambik kelas yang betul..kelas yang boleh buat duit... "
dalam hati aku...yang penting bagi aku ialah capai impian aku *princeton..duit tu lain cter... yang aku pelik budak budak yang dapat sains tulen semua nak masuk account..apa yang best sangat account???bagi aku so boring gila lebih lebih lagi belajar prinsip akaun + ekonomi asas...rasa meja tu macam bantal je...kalau orang kata sejarah bosan gila...dua subjek tu lagi teramat amat bosan gila...
REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta