Welcome To Republic Of Chenta ! !

Dia pendek???

hari ni aku malas nak rehat sebab nak diet poket...hehe...selalunya time rehat aku buat keje sekolah yang tak siap..*biasa la pelajar cemerlang..haha...tertiba arini tak ada keje sekolah yang nak disiap kan...konon konon nya da pandai la...hehe...kat kantin aku sah sah la tak makan sebab diet poket en...terpikir pembelanjaan kewangan yang agak boros bulan ni...ceh wah..*mentang mentang budak account..haha...terpikir pikir pikir sekali aku bangun and pusing belakang...sekali aku ternampak satu mamat ni ensem siot...haha...dalam hati aku rasa budak baru...terus aku cakap dengan kawan kawan aku...
"weh weh budak tu hensem do..."
"mane mane??? "
"ala yang kat tepi dinding menyorok tu... "
haha...mesti pelik nape dia nyorok tepi dinding..kalau korang tanya aku pun aku tak tahu nak bagi reason apa...haha ...elok je aku tunjuk kat dorang terus budak tu pandang ke kitaorang...pe malu bai dia perasan..haha...kawan aku lagi sorang ni tak jumpa jumpa lagi budak tu mana satu...tertiba dia lalu kat depan kitaorang...*bukan nak bajet hot ek....cuma tu je jalan nak balik kelas...haha...aku tunjuk kawan aku...first dia ingat kawan aku yang sorang tu sebab dia pun lalu situ...aku tunjuk betul betul terus dia kata
"yang pendek ke yang tinggi???"
time tu memang kitaorang gelak macam setan...tahu sebab apa???sebab baru perasan dia pendek...hahahaha.....terus budak tu pandang kitaorang..agaknya dia terdengar kot...kawan aku kata
"not my test.."
haha...xleh blar...dalam kelas pun kitaorang gelak gelak pasal cerita tu....

P/S: mesti fikir kitaorang macam budak gedik kan..terutama aku...usha orang....tapi tak ada la sampai gatal gatal dengan dia...kitaorang time tu je...and suka kacau kacau orang...bukan kitaorang nak kutuk dia pendek ke apa...cuma terkejut je...


REPUBLIC OF CHENTA

2 comments:

  1. bpk tk bersyukur dpt blak pndek , bende laki gak , haha

    ReplyDelete
  2. hahahhaa....bukan balek ekh..sorry sikit...hahha

    ReplyDelete

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

Republic Of Chenta