Welcome To Republic Of Chenta ! !

22 january 2011

hari ni ada mesyuarat agong unit beruniform dengan rumah sukan....macam biasa unit beruniform aku wushu...aku nak kiteorang jadi orang yang pertama yang berjaya ambik level paling tinggi...walaupun tu susah sebab asyik asyik cina je....tahun ni aku nak cuba dapat kan exam for level 4 lak...huhuhu...rumah sukan lak of course rumah favourite aku...rumah biru!!huhuhu....ye ye je kata ada rumah sukan purple dengan jingga sekali tak ada sebab pengetua baru ni bapak kedekut gila ouh...setakat sewa khemah RM200 pun nak kedekut...lepas je mesyuarat tu semua pergi rehat...bapak best rehat arini...40 minit kiteorang rehat..memang terbaik la..huhuhu..selalunya kena cepat je...ni lambat lambat pun tak pe...sampaikan kiteorang lepak kat kedai buku usha buku baru....pe memang gila kteorang kat situ dengan mak cik tu..huhu... masuk kelas lambat kot...sekali cikgu da masuk da la guru kelas aku....cikgu baru lak tu..da bertukar guru...cuak aku...da la cikgu panggil aku...da takut da kena demerit...sekali cikgu tanya anak yatim ke???terkejut aku...masa bila lak aku anak yatim....azirul gila tu la kata..bongok je....pastu kteorang kena hias kelas..pe bapak sakit hati...nak hias kelas bajet sikit sikit da la..ni beli bunga la...da la RM15 tak berbaloi langsung...mengamuk aku...baik aku beli penyapu ke apa ke....bunga tu tak ada pun tak pe...sakit kepala aku pikir dengan kelas ni...selama aku sekolah...tak penah jumpa budak budak sekedekut dorang...even nak beli kad manila dengan kertas A4 or kertas warna pun nak claim...aduyai..sebelum ni aku or kawan kawan aku tak penah nak claim benda tu semua..pastu nak membazir je keje....sakit ati tul....maker nak tulis pun beli...mintak aku sudah...aku ada pulak...bukan nak tanya or bincang...pandai pandai sendiri je...ingat kelas ni semua anak datok ke???kalau guna duit sendiri tak kisah la...ni beli pastu claim....lantak la...malas aku nak pikir...sakit jiwa aku..sebenarnya yang membuatkan aku nak tulis blog sebab satu ni je..huhuhu....lepas balik sekolah tertiba ada seseorang tertiba je terjah aku...terkejut aku...da la ramai orang kat situ...rupa rupa nya budak tu tunggu aku..pe...gembira tak terkata!!!hahaha....tak sangka aku dia tunggu aku keluar kelas..gembira do borak dengan dia..ingatkan nak balik dengan dia sekali dia hilang mana tah....tapi budak tu bukan budak yang aku kenal 2 tahun yang lalu...sekarang dia da mature dari segi fizikal...seyez terkejut aku tengok..yela da lama tak jumpa dia....tak tahu la kalau dari segi mental pun berubah..huhu...dengan baju terkeluar la...

 P/S :- pape pun aku harap kita dapat berborak lagi next time ok!!!
REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta