Welcome To Republic Of Chenta ! !

sejuta cinta

aku suka lagu ni....tak tahu nape...tapi kalau boleh aku nak dia jauh jauh dari aku walaupun aku tahu itu sesuatu yang tak mungkin....tapi hakikatnya itu yang aku nak dia buat...now u almost forget about me...it easy rite??but not me...

Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi 'tuk selamanya
'tuk selamanya

Mungkin ini sudah suratan
Engkau dan diriku tak bisa bersama
Mungkin ini sudah suratan
Sudah suratan

Reff:
Jangan kau pergi untuk meninggalkan aku
Aku disini dengan sejuta cinta untukmu
Jangan kau pergi untuk melupakan aku
Aku menangis karena hidup tanpamu

Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi 'tuk selamanya
'tuk selamanya

Back to Reff: 2x

Sudah memang sudah

sejuta cinta
REPUBLIC OF CHENTA

4 comments:

  1. ost lagu sejuta cinta marshanda kan kan? jangan taktau i yang nyanyi lagu tu.. haha

    ReplyDelete
  2. hahaah...x pe x pe time kak lela kwn zurin wat permintaan suh kak anys nyanyi ekh...hehe

    ReplyDelete

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

Republic Of Chenta