Welcome To Republic Of Chenta ! !

my best buddies

korang tak kenal lagi kawan kawan terbaik aku kan...so hari ni...pagi ni la habis cerita..aku nak cerita pasal sorang kawan terbaik aku ni...terbaik ke???of course terbaik....hehe....


jangan salah sangka ekh..time tangkap gambar ni x perasan dekat sebab main tangkap je...so jangan salah faham...


mak bapak dia bagi nama muhammad nazri bin masri...diberanak kan pada 25 julai 1995 tahun B***...*ayat kurang ajar..sorry2...huhuhu..

dia kawan antara terbaik aku la...tahu kenapa???sebab time aku sedih or gembira mesti aku cari dia....selalunya time sedih la..heheh...* teruk kan aku..huhu...

aku suka kawan dengan dia sebab dia selalu take care pasal kitaorang...kalau ada sape sape kacau kitaorang dia la yang selalu back up kitaorang...and most important time aku sedih mesti dia bagi aku nasihat and selalu happy kan aku....time aku tak sihat dia akan tanya keadaan aku...marah marah nape degil datang sek la..hehe...bukan marah sebab apa sebab dia risau la...*cewah bajet dia nak risau pasal aku la..hehehe...
tapi time mood dia gila..aduyai...ko tak akan jangka apa yang dibuat....seyez aku tak bohong...
tapi aku sayang  kat dia as a friend la...*yg lain pun aku syg jugak...hehe....mesti pelik nape kawan aku ramai lelaki kan...sebab dulu perangai aku macam lelaki so ramai budak lelaki ok berkawan dengan aku..*maybe kot...huhu.... aku suka share cerita dengan dia...dan dia pun akan bercerita kat aku....untuk pengetahuan korang hati dia sudah ditaken ok!!!jangan kata aku couple dengan dia...maybe korang selalu nampak aku keluar dengan dia..pastu dia pulak mengaku aku bini dia pulak.....*gurau gurau je...biasa la....tapi sekarang dia da kelas lain so da tak rapat dengan dia da...sedih sedih...kalau dulu lepak je mesti ajak dia...sekarang nampak muka dia pun tak...tegur apa lagi...tapi ada satu yang aku nak kau buat...plez la jangan belajar benda tu...aku minta sangat...kau tak tahu risiko tu....yang kau tahu hanya la keselamatan dia...ada kau pikir keselamatan kau???kenapa time macam ni baru dia datang kat ko???!! ya dia pun kawan aku jugak tapi kau taruh kan nyawa ko seumur hidup ko tahu tak??? belum tentu dia tu akan jadi bini kau...think it la nazri...*mesti korang tak faham apa aku cerita kan...huhu...buat buat faham je la...heheh

P/S: pape pun aku harap kita jadi BFF ok!!..apa yang aku buat semua nya sebab aku care pasal ko..n aku harap sangat jangan lakukan...
REPUBLIC OF CHENTA

6 comments:

  1. BFF ? boy friend forever ? rite ? hhahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha...sengal la ko...naz baca mati aku...

    ReplyDelete
  3. untong aa sayang dea jep . Dea jep best buddies kau kan . yang TERBAIKK kan ? aku ade taknak cari aku . Takpe takpe, smbong kan .

    ReplyDelete
  4. la...jangan la pikir macam tu....kau sek lain mcm mana aku nak story kat ko...asyik2 ko dengan ayu je keluar...aku tak penah pun ajak...

    ReplyDelete
  5. uhukk..uhukk.. itu bestfrenn i tu.. cemana ley jadi bestfren you gak ehh? haha

    ReplyDelete
  6. hahahah....yeke best friend kak anys???x pe la saya cilok je..hehehe

    ReplyDelete

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

Republic Of Chenta