Welcome To Republic Of Chenta ! !

majlis perkhawinan noorlelawati & md nazir

27 february 2011 akak aku akan menamatkan masa bujang dia...cewah cewah!!!!hehehe....so aku nak jemput mana yang berkenaan sila la datang ke majlis perkhawinan kakak aku ok!!!aku da invite korang kat facebook...and disini saya nak mengundang cik anys kita and family...hope kak anys and family boleh datang ekh...macam biasa jawatan aku jadi pengiring + amende tah lagi satu keje dengan cousin aku tira....keje pun tak tahu ke???sabar sabar belum mesyuarat agong lagi...so tak tahu jawatan yang disandang...hehe...baju aku macam kain langsing ouh...first aku ingat mak aku punya baju...aku da gelak gelak da...sekali rupa- rupa nya baju aku jugak..pe kena hidung sendiri ....aku bukan la nak mengata or mengutuk...orang da sponser so kita pakai je la kan....aku cakap dengan cousin aku....sekali dia kata aku pun tak tengok lagi kain tu...lagi larh....heheh...kain belum jadi baju memang la jadi macam tu....nanti bila da jadi baju lawa la....*nk sedapkan hati...haha...design baju kali ni first time pulak aku pakai....so tak tahu la macam mana rupa...baju aku kan seksi seksi ....*tak bangga pun seksi....ni da menyimpang tersimpang jauh ni....cerita ke lain pulak aku ni....pape pun aku harap majlis perkhawinan kakak aku akan berjalan lancar....



tak nampak ekh???perpandai la korang zoom....hahahha....

P/S: to my sister....selamat pengantin baru...semoga kekal + bahagia ke akhir hayat, semoga hidup korang diberkati oleh allah...cintai la dia seperti mana dia mencintai akak....semoga cepat cepat dapat anak...*pandai buat pandai jaga....hahaha...
REPUBLIC OF CHENTA

2 comments:

  1. mak aihh.. segan doe beta punya nama terang tang tang mention kat situ.. kasi i jadi budak bunga pulak boleh? haha. gurau. hehe. baiklah, bedesum beta datang nanty yerr.. insyaallah. :)

    ReplyDelete
  2. hahaha..boleh boleh..tunggu tira letak jawatan dulu..pastu kak anys ambik alih..hehehe....ok!!!zurin tunggu!!!

    ReplyDelete

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

Republic Of Chenta