Welcome To Republic Of Chenta ! !

11 february 2011

hari ni aku rasa ngantuk gila gila....aku rasa air coke semalam dia letak ubat tidur la...hehehe...masa sains ok lagi..time math dengan add math pe pecah kepala otak aku....tengok white board tapi tak ambik port apa cikgu ajar..aku ambik port tidur je..hehehe time addmath cikgu lambat masuk so aku nk tidur la sebab dorang kata cikgu tak datang...aku da nak tertidur ni sekali dengar bunyi kerusi...aku cakap dalam hati "jangan kata cikgu masuk" sekali toleh atas tengok cikgu da berdiri tegak..huhuhu...aku ajak kawan aku pergi bilik air sebab tak tahan sangat mengantuk...kawan aku boleh boleh pulak kata kat depan tu " penangan air coke mcd" ...hahahaha....siot gila.....disebabkan air coke tu la aku ngantuk ngan sakit perut arini...rupa rupa nya bukan aku sorang..kawan aku pun kena penangan air coke juga tapi dia sakit perut je......hehehe...
balik dari sek ingat kan nak tidur sampai petang sekali dorang nak buat keje untuk BI so terpaksa la aku datang...memang kena datang pun sebab aku bertugas petang ni....aku malas nak gosok tudung so aku pakai je la selendang....sampai sana seyez malu....dengan BIE nya macam kena rasuk hantu pemalu...aku pun pelik dengan mamat tu...bapak segan dengan aku...nak mintak pendrive pun suruh kawan aku....pastu pandang senyum senyum....hahaha...tak boleh blar...aku tanya kawan aku pehal mamat tu macam tertahu je _______...hahha...*ada la something...hehe....aku bawa laptop pergi sekolah...tapi tak boleh nak buat keje internet tak ada....bie main laptop aku pastu dia tengok la gambar gambar dalam tu...sekali terkeluar pulak satu gambar ni...dia tanya la pakwe kau ekh???mane ade...time tu aqilah ada aku tanya dia kau kenal lelaki tu???sekali bie yang jawap deer???aku dah pelik mana mamat ni kenal???aku first first pun tak cam, dia boleh kenal....bila da nk balik tu kawan baru tahu pasword dia apa............pe benggang gila......waktu nak balik tu lepak jap kat tempat biasa...aku bukak beg aku nak keluar kan dompet sekali dompet tak ada...baru aku teringat aku letak atas rak kasut....2 perkara je yang aku ingat plus risau...ic dengan tiket wayang ....*penting bai 2 benda tu...duit boleh cari tapi 2 benda tu.....susah mau ganti.....mengelabah aku terus lari ke sekolah tertiba kawan aku kata weh ni hah....pe....sakit hati betul..patut la time aku tengah jalan jalan sekali aku terpikir tadi bukan aku pegang dompet ke??? tapi aku biar kan je la....ingat dalam beg....borak borak borak sekali kawan aku kata yang pendek tu orang SIAM....terus aku HUH???!!! biar betik....sebab tu dia hensem kot....da best best borak sekali hujan pe lari la balik rumah...*pikir laptop..kalau tak memang aku da mandi hujan..hahah...

P/S:to bie..apa lah problem ko??hahaha...to pendek aku mampu gelak je la...haha

REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta