Welcome To Republic Of Chenta ! !

penat!!!

fuh!!!penat gila hari ni...ramai kot yang datang...ramai ke???tak ada la ramai sangat * cakap macam keling..hehehe...hari ni ada mesyuarat tak berapa nak agong kat rumah aku...kena bahagi kan tugas...aku malas nak ambik pot sebab aku dah tahu keje aku..so aku ajak la niece and nephew aku tangkap gambar...heheh...


tak sabar sabar aku nak tunggu kakak aku kawin dengan rombongan pergi sana.....da lama tak tidur ramai ramai plus bercuti ramai ramai....excted gila!!!huhuhu...convoi tu yang best...pastu race buat macam jalan tu jalan bapak kitaorang....best bai....hahah....aku tak tahu kenapa aku excted nak tulis blog tapi aku tak tahu nak tulis apa..hahaha...

P/S: to kak anys!!!anda mau jadi budak bunga kan kan...boleh boleh tapi kakak anys jadi budak candy la...ok??? hehe
REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta