Welcome To Republic Of Chenta ! !

My hair :(

apa kena mengena dengan my hair kan..huhu...aku ada la nak buat something ngan rambut aku...aku dah rancang nak buat hari jumaat tapi tak boleh sebab hujan...so aku rancang pulak hari sabtu..pagi pagi mak aku dah suruh mengemas rumah..ok kemas rumah..tengok tengok dah pukul 3...aku tak puas hati paksa jugak bapak aku hantar aku kat kedai tu...tengok tengok tak sempat nak buat..tak pasal pasal berbuka aku kat situ..time tu pulak ramai orang ..so buat la appoinment nye hari ni...pukul 10 der!!! aku tak sedar bapak aku kejut kan aku...mengantuk siot...aku dengan muka sedih pun bersiap la...sedih sebab aku sayang rambut aku la!!!!walaupun rambut aku tak lawa macam korang, serabai macam sarang tebuan tapi aku sayang rambut aku dari korang tau...walaupun ramai orang kata rambut aku tah macam pape tah..tapi bagi aku rambut aku lawa..*ok pergi masuk bilik air sekarang...hahaha...first aku ingat nak ambik bajet yang promotion je..pastu apa tah dia kata and then ambik standard pakej...hari ni pergi ngan abang aku sekali dia ambik pakej mahal...sengal betul..bajet aku dah la lari...tinggal aku sorang sorang ngan mamat mamat hensem kat sana..haha..tempat dia mmg terbaik wok..tak macam kedai kedai lain...first first orang tu tanya rambut aku pernah buat perm ke??aku pun terkejut..dia boleh kata rambut aku macam pernah buat perm..aku boleh nampak la dia agak terkejut bila aku kata tak and semula jadi...bukan senang nak dapat rambut curl do...rambut buat perm mahal gila kot....time dia kering kan rambut aku tak boleh blar....dah la sekali dua orang..macam hantu, rambut aku terbang terbang..heee..aku lebih suka junior dia buat sebab lebih berhati hati and ikut apa yang patut..tapi senior dia...bukan tak ok..ok....buat cepat apa semua...tapi dia buat tak macam junior tu buat...aku tak puas hati ouh sebab macam biasa biasa je...kata je mahal...serupa aku buat yang murah punya je..abis cerita...dia tunjuk potong sikit je...sekali ambik kau, rambut aku terus jadi pendek :( ...aku punya la simpan rambut aku panjang untuk raya ni..sekali hampeh..aku nak simpan sebab aku nak try buat rambut aku yang bawah tu betul betul curl..kalau pendek mana boleh buat curl meyh...herm...pastu g ioi beli barang apa semua, balik rumah kakak aku kemas rumah dia sikit and berbuka kat luar....time berbuka ni yang tak boleh blar...mak aku terkejut dengar harga dia...time tu pulak air baru je sampai..aku naik angin terus aku minum air tu..bapak aku pun tegur..tak puasa ke???aku pun..huh???alamak aku terminum..batal puasa aku..hahahaha..sedih..


 pijak je tangga terus excted nak masuk dalam...haha...dari luar da dengar bunyi lagu..





kenapa time aku pergi sorang perempuan pun tak ada???hahaha..batak je tunjuk gambar..
.
P/S: kalau boleh aku nak rambut aku yang dulu.. :( membazir je duit yang melabur tu...kawan aku, abang aku, abis cerita semua kata muka aku tak sesuai buat macam tu.. :(
REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta