Welcome To Republic Of Chenta ! !

miss u all

aku tak tahu kenapa dengan aku hari ni...asyik asyik teringat pasal kenangan dulu dulu..kan best kalau dunia ni boleh berhenti and boleh berputar balik ..tapi tu semua tak mungkin kan...yang kenangan akan jadi kenangan...best dan lawak pun ade jugak bila di pikir pikir...tak kira la kawan or orang yang pernah aku suka...setiap daripada dorang mesti ade memory bersama kan...tapi seyez aku menangis kot bila teringat balik dengan layan lagu yang ade kat blog aku ni..bertambah tambah air mata..haha...aku rindu kenangan dulu..penuh dengan ketawa..suka duka...memori kita tak akan aku lupa kan...akan kekal hingga ke akhir hayat... walaupun tadi aku tengah makan,aku still pikir pasal kita..apa apa pun hidup mesti di teruskan...
apa yang kita nak, benda tu yang kita tak akan dapat....

P/S: be strong azurin!!
REPUBLIC OF CHENTA

2 comments:

  1. sumpah aku faham perasaan koe !

    ReplyDelete
  2. @Danny ;) aku faham sebab apa yang aku lalui kau pun lalui kan...sabar je la wei....

    ReplyDelete

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

Republic Of Chenta