Welcome To Republic Of Chenta ! !

CUTI

hari ni aku malas nak pergi sekolah sebenarnya..so aku dah plan gosok baju awal awal pastu buat buat tidur after sahur..yela kang mak or abang aku terbangun mesti dia suruh aku pergi sekolah..kang tak pasal pasal lambat datang kne gantung kan terus...tengok tengok plan aku menjadi..awesome!!!hahah...lepas dah pukul 7.30 cam tu aku pun tidur la balik..malas nak online tak ada mood...selalu nya mesti aku online...kul 9.30 macam tu aku bukak laptop terus tengok movie...aku nak tengok sekali lagi tapi tak boleh so aku tengok la 3 2 1 cinta...agak siot la di situ...tapi best kot dia bawak motor yang aku minat..kalau aku ada perh!!!memang aku sayang motor aku je...heee...tapi aku macam tak boleh terima la bila last last dia couple dengan ayam * bukan ayam betul betul..gelaran mamat tu je..heee...sebab dia dah berusaha bersungguh sungguh untuk dapat kan nazril..yela bukan senang nak dapat kan dia..bila nazril dah suka kat dia, dia nak couple ngan ayam pulak..nampak sangat cinta main main...maybe motif dia kat situ nak tunjuk orang yang depan mata kita, kita tak nampak..bak kata pepatah gajah di depan mata tak nampak, semut di seberang nampak..eceh!!! betul ke peribahasa aku???lantak la taram je..hee...yela ayam tu suka kat dia tapi dia tak tahu asyik kejar si nazril tu je...pastu aku tengok cerita karak * ok cerita lama...haha...and then cerita flat 3A...ok sekarang aku dah faham apa maksud kawan aku SIKIT ARH SIKIT ARH...sengal punya budak!!!kuang asam gila...lepas tengok tu , cerita rasuk pulak..semua cerita hantu...haha.. last aku tengok cerita playful kiss cerita korea...kelakar gila kot...hahaha...best gila kot hari ni..aku ingat nak siap kan kerja kerja tergendala sekali tengok movie lak...yang best lagi family aku semua cuti hari ni..padahal semalam tak penat mana pun balik rumah pun kul 11...bukan jauh sangat pun rumah nenek aku...aku pergi sendiri pun boleh..  : P hahaha..

P/S:SEBENARNYA AKU MALAS PERGI SEKOLAH SEBAB AKU TAK SIAP KERJA SEKOLAH...HAHA...SEKARANG TENGAH NAK BUAT KERJA KHUSUS AKAUN PULAK ESOK CIKGU NAK TENGOK HERM...AKU DENGAR CERITA RABU CUTI...YEAH!!!

REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta