Welcome To Republic Of Chenta ! !

lepas geram!!!

arh!!!geram gila kot....dah la pagi tadi kena tahan..*time aku malas nak datang sekolah gerenti aku kne tahan..bila aku nak datang tak kena tahan lak...padahal aku kuar rumah hari hari sama..tapi lepas ni aku kena kuar awal...sebab nya 2 kali lagi kalau aku datang lambat aku akan DIGANTUNG...tak mau aku...pastu time math lagi la....pengawas datang nak kutip derma untuk tadarus al quran...sekali bo hui datang depan derma...kawan aku boleh boleh pulak kata KAU BACA AL QURAN KE??? aku sound lah KIRA OK LA DIA NAK DERMA....BUKAN AGAMA DIA...*tapi dorang tak dengar kot sebab dorang gelak...seyez kuang ajar gila kot...beralas la sikit nak cakap pun...korang ade derma walaupun orang islam huh???malu la sikit der dengan dia...cikgu math aku muka dia terus berubah and cakap tak suka terus dia suruh kawan aku minta maaf...BONGOK GILA...* bangga aku ade orang macam dia dah la pandai pastu dia tak kira agama...petang pulak aku memang tak larat nak bangun sebab ngantuk gila..tapi dah janji dengan dorang nak datang bertugas so pergi lah....time datang sekolah ni la yang aku benggang ni...mak cik guard tu tahan aku kata tak boleh masuk kalau tak pakai baju putih...pastu aku kena tercongok kat situ sebab nak tunggu dia habis bergayut dengan sape tah...dah lah BORAK dengan aku punya lama...sekali aku kata lah ni baju kelas...dia suruh aku pergi bilik displin tanya boleh naik ke library ke tak...cikgu tu boleh boleh pulak suruh aku pergi balik pergi bazar ramadhan sebab baju tu sesuai nak pergi sana....KAU BUTA KE TAK NAMPAK NI BAJU KELAS???!!!...kau pakai baju ketat ketat nampak muscle ade aku kesah..nak tunjuk kau TUFF la???!!!pastu boleh boleh pulak buat aku tercongok buat kali kedua selama setengah jam kat situ...macam aku tak ade je kat situ...sekali cikgu sorang ni datang...macam macam dia tanya soklan..dalam hati aku " kau kalau perempuan cantik kau lepas kan "..bila aku cakap baju kelas baru dia tanya cikgu bagi ke pakai???nak je aku jawap selama dua tahun aku pakai baju ni !!!last last cikgu lepaskan...*tak payah la cerita detail sangat la kan...buat aku geram je ingat satu satu perkataan yang kuar dari mulut dorang...naik atas dorang dah pelik tengok aku lepaskan geram..hahaha

P/S: seyez geram....!!!
REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta