Welcome To Republic Of Chenta ! !

Puan Vanitha!!!

hari ni excted sangat sangat dapat borak dengan my teacher!!!! aku rindu dia gila gila!!!!cara dia ajar best gila kot... cara dia berbeza dengan orang lain dan yang paling penting dia faham remaja tu macam mana...seyez aku cakap aku suka gila bi time dia mengajar..selama ni aku mana pernah ambik serius pasal bi ni...buat kerja sekolah lagi dan memang tak akan la kan..tapi bila kerja yang dia bagi terutama berkenaan komputer aku sanggup tak tidur malam semata mata nak siap kan kerja dia...*hebat gila cikgu tu...hee..tak macam sekarang ni...tak best langsung...ada ke ajar kitorang tapi tanya kitaorang soalan pulak balik...macam kitaorang ni cikgu dia murid pulak...pastu yang tak boleh blar time dia suruh kitaorang bukak buku teks and baca literature ade ke tanya kitaorang muka surat barape??pastu boleh boleh lak dia bagi kitaorang masa untuk baca and then dia pun bukak buku baca...macam tak prepare pape...aku tahu la dia sebelum ni ajar form 2....syllabus dia berbeza dengan kitaorang tapi kalau boleh prepare la awal awal jangan kitaorang pulak yang jadi cikgu...huhu...satu kelas tak suka dia kot..dia terlampau straight sangat...menguap pun kena masuk dalam bilik displin...pelik gila...rugi aku tak ada time tu...haha...*cukup la aku kutuk kutuk cikgu tu buat kurang pahala aku je...haha




P/S: aku tak kan lupakan jasa cikgu tu selama lama nye...kerana dia la aku semangat nak belajar bi!!!teacher...i miss u !!!rindu gila gila ni...saya thu sekarang teacher tengah ade problem tapi teacher still layan saya...*aku buat entry ni pun tengah blur sebab mengantuk...dari kul 8.30 aku tahan so kalau ade perkataan yang silap fhm fhm je la ye...hahaha
REPUBLIC OF CHENTA

2 comments:

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

Republic Of Chenta