Welcome To Republic Of Chenta ! !

6 AUGUST 2011

hari ni best!!!!aku dapat kuar...huhu..ala g ioi je pun...ingat kan nak gerak kul 12 sekali hujan la pulak gerak kul 1.30...kul 2 cam tu baru sampai..lambat betul bas nak datang....sampai sana ingat nak jalan jalan je..*aku sebenarnya excted nak tengok baju raya...hahaha....sekali baju raya tak ada lagi...frust gila...usha kasut lak....sekali ade pulak yang aku berkenan...perh pelik gila kot...aku dah la cerewet gila nak mampus...kalau aku tak berkenan aku tak kan bila walaupun terdesak...teringat aku time tahun lepas...orang minimum 3 pasang baju raya, aku sepasang je kot...dengan kasut tak beli....seyez aku tak berkenan langsung design tahun lepas...lagi pun aku suka beli time last minute baru ada feel raya der!!!haha..lokasi yang terbaik punya jalan TAR...masa malam raya...perh memang terbaik der....pergi dalam pukul 12 or 1 balik dalam kul 5 macam tu...best gila kot...sesak nak mampus, macam sardin dalam tin...padahal pagi tu da sembahyang raya da..huhu...*pehal aku tertiba cer time nak raya ni???ok kembali ke ioi baik...haha...time pilih pilih seluar sekali ternampak pulak kawan kawan aku..*buat bodoh je la...yang tak boleh blar time nak try seluar ok ke x???hahaha...sungguh benggong time tu...pak cik pak cik kat luar tu pandang je,buat bodoh je la....dah bayar seluar semua pergi kat wayang and popular pastu masuk tempat game tu...time nak kuar terserempak dengan NATURAL...MATA BERTENTANG MATA...hahaha...masa tu jantung aku berdebar kot....aku pelik kitaorang mesti bertentang mata secara tak sengaja...dah la bila terserempak secara mengejut...*ok aku mengaku aku suka bertentang mata dengan dia....haha...pastu abang aku call kata dah nak pergi rumah nenek!!! yaw terbaik wok...memang best la nanti....time sampai rumah nenek aku,  my lovely lovely cousin da sampai...tapi kesian dia tak sihat, teruk lak tu...time berbuka tu banyak gila kot lauk sampai kan ada lauk yang tak terusik....tak kesah la yang tu..pastu sembahyang berjemaah , terawih and tadarus al quran sama sama kat rumah nenek aku...selalu nya ada je family yang tak cukup..macam tahun lepas pak cik aku tak ada, dia kat nepal so tahun ni dia dah ada.....lengkap 100 % semua family ada...best plus gempak habis la...huhu...tapi yang aku tak berapa suka time basuh pinggan ni..kau tahu tak bila basuh pinggan macam kerja kat restoren je pinggan dia...pakai pinggan plastik sudah...*bukan aku tak suka basuh pinggan cuma teruk nak membasuh nya....memang la ada orang gaji yang tolong basuhkan tapi dia pun manusia jugak...tak kan la kita nak tengok je dia basuh pinggan punya banyak sorang sorang mesti kita tolong jugak kan...lepas dah habis pinggan pinggan tu, time isyak pulak berlambak balik...tak kesah la maybe dorang haus ke kan...time aku nak balik tu aku baru perasan berlambak balik pinggan...mak ai apa la susah nya kalau basuh pinggan yang kita makan, kan senang...aku cakap cakap, family aku pun termasuk sekali...haha...* sorry aku membebel banyak sangat..benda tu sikit pun nak kecoh ke???walaupun penat benda tu hilang jugak bila kita bergembira dengan dorang kan kan...


P/S: ye ye sabtu ni pergi rumah nenek aku lagi!!! hari last kak ida kerja..pasni dia dah tak ada kat sini da...sedih je bunyi...hari ahad pulak kuar ngan tira yaw!!!memang best gila la....

REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta