Welcome To Republic Of Chenta ! !

Nur Kasih The Movie

sebut je cerita Nur Kasih semua orang tahu kan!!!sekarang ni pulak Nur Kasih The Movie!!!arh excted nye nak tengok!!!teruja gila...dengan trailer dia yang memang the boom la!!!haha...kalau dulu cerita Lagenda Budak Setan sekarang Nur Kasih The Movie pulak!!da lama aku tak tengok wayang cerita yang memang aku nak tengok sangat plus plus ouh!!!last LBS tu je la...yang lain pun best jugak tapi tak de la aku excted nak tengok plus teruja macam 2 cerita tu...hehe....yang aku benggang nye dua dua cerita tu keluar time aku tengah peksa!!!!tension je ouh...tapi aku tak kira peksa ke tak peksa ke aku nak jugak tengok..kalau tak dapat tengok time hari kamis or jumaat aku akan pastikan sabtu tu aku tengok!!!hehe  *tak silap aku khamis aku tak de exam boleh la tengok!!!rasanye la...hahahaha....dan yang paling aku happy gila gila...aku dapat tiket FREE!!!!!yahooo!!!!!hahaha...of course la aku akan pilih movie Nur Kasih punya....hehe...thankz a lot yeah Golden Screen Cinemas!!! kerana bagi saya tiket free...hehe...* jangan jelez!!!!haha

 Nur Kasih The Movie

 



P/S: excted gila ouh...tak tahu nape!!!!maybe sebab percintaan dorang and jalan cerita yang menarik kot!!!!Nur Kasih The Movie pastikan anda buat saya menangis dan buat cerita tu akan sentiasa dihati saya!!!!haha....ayat stok jiwang je...

REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta