Welcome To Republic Of Chenta ! !

congrat yaw!!!

congrat congrat siapa yang dapat masuk matrik ke U ke apa ...congrat yaw!!!


to kak anys congrat dapat UITM....dapat uitm mana??tak bagi tahu zurin pun..hehe...nanti convo jangan lupa ajak zurin auw..nak join gak...haha....


to amal....congrat gila gila!!!!korea tu~~~~~~~~ *jpa tu dengar cakap saya suruh hantar awak pergi korea bukan jepun..hahaha...jangan lupa saya kat sini bila belajar kat sana...sedih ouh pasni tak boleh kacau kacau lagi...selalu nye ade je benda nak kacau..haha...nasib baik la course awak sekejap...*sekejap ke 5 tahun 9 bulan???haha..SEKEJAP la jugak...nanti bila da habis belajar jangan lupa jumpa saya...tak sabar nak tengok awak after 6 year la lebih kurang...hehe...agak agak macam mana la awak kan!!!haha...jadi hot stuff la kat sana...hehe...jangan lupa selalu bukak fb tau!!!!kalau tak saya sembelih awak...heeee..jaga diri kat negara orang!!!!jangan dok usha awek korea je....hehe


to syed!!!even kau tak dapat masuk U...kolej mahsa pun ok la jugak...haha..jangan la terasa...even kau tak dapat U still boleh berjaya kan kan kan!!!haha...macam yang kita deal kan 4.00 aku belanja kau BR..haha...tu yang kau mintak en!!!!kalau kau dapat setiap sem 4.00 aku belanja naik genting..hahaha!!!


P/S: aku bangga dengan korang!!!walaupun ade kesedihan disitu..haha..sape yang tak dapat jangan la sedih..kan ade second intake k!!!

REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta