Welcome To Republic Of Chenta ! !

BI paper!!

!@$@$#%%&...first first da maki...bukan nak bagi salam...haha....tension ouh dengan paper BI tadi...sama je dengan paper paper sebelum ni...HANCUR!!! mana tak hancur nya paper dia macam nak bagi orang mati je...dapat je paper aku punya otak tak bergerak dah...paper 2 la bukan paper one..paper one taram je la...tapi yang novel je tak boleh taram...hee...so aku dengan bangga nya nak cerita aku bawa masuk jawapan..haha...tak sempat kot nak hafal..semalam dah la aku tidur pukul satu...mengantuk gila...*first time aku buat kejer gila ni....aku ingatkan senang nak COPY AND PASTE rupa rupanya bapak susah..kena cover la, apa lah..haha...nasib baik tak kantoi...aku lak bongok pergi pakai kertas A4 memang la nampak *first time kata kan...haha..tapi pandai cover la..lipat lipat sorok bawah jam...hahaha...paper 2 ni pulak pe!!!!benggang gila ouh...first first buka je aku da blur dia nak surat pe??aku apa lagi msg la syed minta tolong...haha...tengah pikir pikir ayat tertiba fon aku terjatuh..perh nasib baik tak ada orang perasan..haha...bahagian B lagi gila ouh bagi simply ayat tapi 360 p/p...time aku nak start buat pukul 12.45...memang menyempat la...dia kata 1 jam untuk paper tu tapi aku 25 minit je..haha...aku rasa dalam 150 je kot...tak boleh nak berfikir...esok lak math!!aku dah la tak study pape..mati aku...

P/S: esok ade j-card!!! so apa lagi!!!shopping!!!haha..harap harap boleh jawap peksa...sebut pasal j-card terus aku teringat something, biar la perkara da lepas....

REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta