Welcome To Republic Of Chenta ! !

akhirnya..

akhirnya terjawap semua persoalan dan masalah aku....walaupun agak kecewa kat situ tapi aku gembira sebab masalah ni selesai...aku da set dalam mind aku KAWAN TETAP KAWAN  so bila benda tu betul betul berlaku sama yang aku pikir kan...sikit je la kecewa...sebab aku tahu memang tu jawapan nya....ada la sesetengah ayat yang aku agak terkejut bila baca....apa apa pun thankz a lot kerana jujur...kalau cakap benda ni dari dulu kan bagus...herm....after dapat tahu benda tu...of course la menangis sikit kan..hehe...tapi bila aku bangun pagi tadi aku rasa diri aku lebih baik dari sebelum ni...masalah yang selalu ade dalam pikiran aku dah tak ada....so lepas ni korang tak akan baca pasal masalah deer lagi....huhu...everything is over...

P/S: thankz for everything....



END

REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta