Welcome To Republic Of Chenta ! !

weird

hari ni pelik pelik je ouh....pagi pagi buta tangan aku da berdarah....aku malas nak balut...nnti orang cakap batak tangan luka...benda sikit je..pastu aku nak buat la something ni sekali tangan aku berdarah balik...nak tak nak kena jugak la balut sebab berdarah and nak tulis tak boleh...*buat malu je tangan berbalut...da la luka tu panjang...aish!!!second hamzi dapat masuk finale karoke...tak percaya ohh!!!haha...time BI lak aku sanggup ambik risiko buat video plus magazine...aduh!!! apa da jadi dengan otak aku hari ni???kalau magazine tu leh terima la lagi...ni sekali dengan video..kena berlakon lagi...kena edit lagi..cari masalah betul ouh!!!aish.....benda tu peringkat negeri pulak...bukan senang nak menang...budak budak lain lagi terel la....aku excted gila nak masuk sebab dengar dapat boucer pizza..hahaha...bodoh kan....pastu ade pulak yang touching tak ada nama dia dalam group tu....erm....pastu balik sekolah tu meeting ramai ramai pasal BI la....bongok bongok je dorang bagi nama kumpulan...last last nama LIFE BEGIN...haha...*teacher pun terkejut sebab aku nak buat video..habis je meeting tu apalagi melantak la sekor sekor...bukan sepinggan tapi dua pinggan...hahaha...*termasuk la aku....pelik ouh sekarang aku kuat makan...macam  hari tu kat A & W, aku boleh pulak makan ayam, burger, waffle ngan coney dog dalam satu masa...aku rasa macam hantu yang makan ouh...haha...tadi aku makan bihun sup dengan nasi lemak pulak...gila pelahap..hehe...aku da la takut sekarang ni sejarah dulu kembali balik...mana tak nye...waktu form 1 dalam masa 2 minggu berat aku naik 10 kilo..gila la...nasib baik time form 2 aku active...tak makan sangat....turun la balik...tahun ni da la kelas aku bawah je...*kalau tak, boleh excercise guna tangga kalau kelas atas....ni active pun tak...bersukan lagi la tak....habis la aku..hehe...tadi aku online lagi la pelik gila...ade sorang ni im aku...tanya aku pergi mana semalam?? aku pun blur la...pehal lak tertiba mamat ni tanya aku pergi mana??...dia kata aku dengan dia chat semalam pastu aku off...bila masa lak aku chat dengan orang semalam...pelik pelik je dorang ni...*sama macam smlm....panggil sayang sayang!!!bongok!!!


P/S: huwah~~~ sungguh buzy dan pelik....

REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta