Welcome To Republic Of Chenta ! !

jerit!!!

aku teringin nak pergi ke satu tempat...tempat tu kalau aku jerit tak akan ade orang dengar dan aku nak jerit sekuat yang boleh...tapi mustahil kan!!! * macam ade orang nak bawak kan....hahaha..so aku jerit dalam hati je la...habis cerita..hehehe....macam macam aku nak jerit ouh...orang kata kalau kita jerit dapat merelease tension....betul ke???dont know la..tu yang aku nak try...hehe...tapi kalau aku jerit bukan nye selesai masalah tu..buat sakit tekak aku je...*joke je la...tapi seyez aku nak try....aku selalu tanya diri aku bila la benda ni nak berakhir kalau aku sendiri tak akhir kan???entahla....tak ade jawapan....even aku kata aku suka lelaki lain tapi tak ade sorang pun tahu siapa sebenarnya yang aku suka...sebab tu benda ni sampai sekarang tak selesai selesai....aku degil sangat kan...hehe...

P/S: sebenarnya aku tak ada mood nak tulis tulis ni...dan aku pun tak tahu apa aku tulis...haha....saje nak menaip...so sorry kalau ada benda yang tak patut di letak di situ...
REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta