Welcome To Republic Of Chenta ! !

Fever

semalam punya semalam tidur pukul 4 pagi ouh...*semalam punya semalam???perpandai la pikir..hehe....bangun je terus sakit tekak dengan selesema...aduh!!!!!!!prob betul la...sampai je sekolah kena tahan depan perhimpunan..perh...segan gila kot...buat malu budak pakai baju biru je...aku da la benci gila kalau malukan budak baju biru...aku punya la jaga sekali kena jugak...pastu semalam aku ingat nak tidur awal sebab memang tahap mengantuk gila la...tapi aku tunggu budak tu online..sekali tak online online..aku pun tidur la...yang aku benggang gila...aku mimpi pasal dia...da la aku tak sihat boleh boleh pulak mimpi pasal dia....tidur mati kot aku rasa sebab tak tersedar langsung...maybe sebab aku r**** kat dia kot....sebab tu aku mimpi kan dia...aku pun tak ingat mimpi tu pasal apa..*da aku pening kepala mesti la tak ingat...tapi yang aku ingat ade dia, aku and kawan aku...kenapa perlu mimpi kan dia???time aku nak lupakan dia time tu jugak la mimpi....prob betul....kenapa ni semua harus berlaku!!!kenapa kenapa???boleh jawap???gerenti tak boleh jawap kan....
korang mesti cakap msg je la habis cerita...aku bukan tak nak msg dia cuma aku takut kalau aku msg dia aku ganggu rest dia...nak layan aku lagi...sebab tu setiap hari aku tunggu dia msg aku dulu...baru aku msg dengan dia...bila da lama sangat baru la aku msg dia....waiting..waiting and still waiting.......

P/S: still fever~~~~~~aku harap ni semua akan berakhir....
REPUBLIC OF CHENTA

1 comment:

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

Republic Of Chenta