Welcome To Republic Of Chenta ! !

result SPM

esok  result SPM keluar...aku pulak yang takut....haha....*pelik sungguh..pape pun gud luck for korang korang yang nak ambik result SPM esok k....relax je jangan nervous * eceh aku dulu ambik result pun nervous...tapi time UPSR la...time PMR gelak gelak...hahah...*sungguh bodo...especially for cik anys kita!!!!and kawan kawan aku dawi, nazrin. izzuddin, syed, zulfiqar and sesiapa yang ambik result esok la abis cer...heheh...straight A's ok!!!!!dan jangan lupa bagi thu aku dapat bape ok!!!jangan malu malu jangan segan segan!!!result gempak tak gempak datang kat kelas aku jerit 


"AZURIN !!! AKU DAPAT STRAIGHT A'S !! "


ni la yang aku nak tengok!!!harap harap k!!


yeah!!!betul...dengar tu...hehehe


ok???deal ekh...benda tu la aku nak dengar!!hahah...dapat x dapat straight A's datang je k....sebab aku nk thu jugak korang punya result....jangan la sedih kalau tak dapat target yang korang nak....tu je yang kita mampu kan...nak buat macam mana...ok la pape pun!!!see u all tomorrow ok!!!




P/S: dont worry aku bawak fon esok..hehehe....*zulfiqar- aku bawak laptop, fon n camera k!!!haha-tu pun kalau aku datang esok..hahaha..pape pun gud luck bro n sis!!!!
REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta