Welcome To Republic Of Chenta ! !

thawed vs frozen!!!

hey hey korang!!!kali ni aku nak bercerita tentang kenduri kawin pihak lelaki pulak...yang pihak perempuan aku tak tulis kan...nanti nanti la...sekarang aku tak sehat so susah sikit nak tulis cerita...* padahal aku da janji nak tulis banyak banyak post kan...tunggu ye...heheh...so aku nak mula bercerita ni...siapkan bantal untuk tidur ok!!!hehe

12 march
nak cerita dari mana ye???aku pun tak tahu..hahaha....dalam perjalanan tu kiteorang asyik berhenti kat tokong ngan kuil je..tak tahu kenapa...sampai kan pakcik aku buat lawak abang aku nak sembahyang sekejap....hahaha...and then malam tu pergi la cari makanan...perh!!!semua kelaparan gila ouh....hahaha....malam tu tak boleh tidur...sejuk gila..aku da la tidur depan air cond....selubung dengan comforter la aku..hahah...da elok elok aku tidur sekali ade pulak orang call....kacau daun betul la..

13 march

pagi pagi buta mak mak bapak bapak semua nak pergi beli breakfast pagi tu so aku yang anak anak ni pun nak la jugak join....aku sorang je yang join yang lain tidur agi....haha...tengah sibuk beli makanan aku pun baca la paper....sekali muka depan kilang nuklear di jepun bocor...terkejut jugak aku....aku cuma thu tsunami je...pastu balik tu makan la ramai2....da pukul 11 tu semua buzy bersiap....and then pukul 12 cam tu nak bergerak la ke rumah lelaki.....


keter pengantin.....

ni baru half je....


sempat agi posing...hahah


kali ni aku naik pangkat!!!!hahaha....jadi pengapit pengantin!!!!hahahahah......lepas ni tinggal satu step je lagi...hahaha...*so gatal...hehe....



lepas je berarak apa lagi makan la....hahaha.....pe aku da la duduk sebelah pengantin nak makan pun segan...da la nasi aku senduk sikit..pastu aku terambik la aca buah da la aku tak suka makan benda tu...nak tak nak terpaksa la juga makan...hahaha....aku je kot yang abis awal yang lain semua tengah melantak puas puas....perh!!!sakit hati bai...hahaha....da abis merenjis tu aku duduk kat satu meja ni makan udang ngan kek...hahha...pastu apa lagi balik arh..tapi tangkap gambar dulu...hahaha


rock la pengantin!!!haha


gegulz in the house...ahhaha

pastu pergi ban pecah...aku pun pelik ban pecah amende tu???hahah...rupa rupanya adalah sejarah dia...haahha tapi tak best pun tempat tu tempat orang pancing ikan je pun....hahah....



lepas je tengok ban yang tak berapa nak pecah ni terus balik rumah tukar baju pergi cameron highland!!!!hahah....pergi sana tak de la pening sangat sebab aku tidur...hahah....



and then sampai sana da la hujan...sejuk gila nak mampus pulak tu....naik je bilik jejak je kaki pe sejuk gila....nasib baik aku pakai stokin so tak de la rasa macam dorang sangat....semua dok cari baju sejuk...masa tu memang sah sah la lapar gila....apa lagi suruh dorang cari makanan la....pakcik aku suruh beli sate, kfc or pizza ke???sekali dorang kata sate bab* ada la...perh!!!tergelak la...ade ke nak makan sate tu...hahah...nenek aku lagi kesian menggigil dia sampai suruh bapak aku slow kan air cond...bila masa cameron highland ade air cond..hahaha....ori punya air cond ada la....


pastu anak buah aku ajak keluar pergi main game...aku pun join la...korang tahu bape lapis aku pakai baju???5 lapis bai...hahaha.....sampai je kat lobby hotel tak sejuk langsung....first first kiteorang main game apa tah yang ball ball tu...punya la bodoh tak tahu nak main...puas kiteorang cari cam mana nak masuk kan duit la...bola mana la...hahaha...



pastu main snooker pulak...tengah main main tertiba anak buah aku datang....tak padan dek kecik betul.....


dia posing maut punya..hehe


 mak aku cakap macam toyol...hahaha



ceh ceh...x pandai main pun..hahah


14 march

pagi tu pergi la cari makanan kat bawah...apa lagi jalan kaki la....yang tak boleh blar kiteorang main asap yang keluar dari mulut bila bercakap tu...hahahaha...semua dok ha ha ha...hahaha *macam budak budak..hehe...tapi bila da naik atas balik da tak ada sebab da ada matahari...hehehe



lepas da melantak so rancang nak pergi strawbery park pulak....*aku nak pergi ladang tea!!!tapi x dapat...hahah...sampai sana apa lagi cari ais krim strawbery la...rugi ouh kalau tak makan...hahaha









tengah tengah makan ais krim abg aku datang dengan strawbery with coklat strawbery...yummy yummy arh...hehehe...



will be continue...heheh
REPUBLIC OF CHENTA

2 comments:

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

Republic Of Chenta