Welcome To Republic Of Chenta ! !

clash

baru sehari aku tak online tertiba terbaca status awek dia....huh???!!!!dia putus dengan awek dia....biar betik!!!!tapi asal aku yang sedih sangat???? tidak ke tu sesuatu yang agak pelik....padahal kawan aku kata suka la kau dia da putus dengan awek dia???seyez jujur aku cakap aku tak gembira langsung....kenapa perlu andai macam tu????aku lagi sedih tengok dorang gaduh gaduh macam tu tahu....dan buat aku lagi sedih dia betul betul patah hati....aku serba salah nak masuk campur ke tak.....biar la dorang selesaikan benda tu sendiri....aku tak patut masuk campur hal orang....


P/S: seyez aku tak pura pura!!!suka hati korang la nak cakap apa.....

REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta