Welcome To Republic Of Chenta ! !

23 march 2011

hari ni ambik result spm!!!aku pulak berdebar debar tengok jam....haha...da pukul 10 macam tu aku da dup dap dup dap....pastu aku message kawan aku....sekali dia kata kena tahan!!!hahaha..padan muka kena tahan...waktu aku pergi rehat nampak la dorang yang kena tahan tu...hahaa....aku tengok je gate tu kot kot da buka...mana tak nye cuak ouh!!!hahaha....last last pukul 11.10 cam tu kot baru gate buka.....aku da cuak!!!hahahahah.....dlm pukul 12 macam tu syed datang tunjuk result...*aku yang suruh dia datang sebenarnye...hahahaha...and then dia ajak pergi dewan...dia kata ada deer...lagi la aku tak nak.....tapi bila pikir pikir balik menyesal gila kot tak usha dorang kat dewan....tak leh tengok result dorang dengan mata sendiri....hehehe....da balik tu syed ajak pergi mcd....memang aku nk pergi mcd pun...hehehe...tapi aku ada hal sikitt dengan adam so pergi lambat sikit la....sampai mcd full gila...semua stok stok budak ambik result...hahaha...aku nk main tnet pun tak boleh.....yang bestnye syed belanja kiteorang makan burger!!!hahaha...dia belanja tapi dia tak makan....siot je...pastu pergi fully shop...
yang kat fully ni yang tak boleh blar!!!syed mengila pulak....hahahaha...benggong pulak...





bgi yang thu gmbr tu senyap senyap suda...hahahah best gila wok dalam ni...hahaha....syed la mental...gelak gelak gelak bila nk keluar kedai baru aku teringat fon aku....aku tanya syed mana dia letak...puas aku cari sampai kan umee marah dia suruh bagi...aku tak ada la rasa cuak sebab aku tahu gerenti gila dorang sorok kan punya...so terpaksa pergi mcd balik....pastu aku da pelik sebab dorang betul betul tanya kat pekerja tu...aku da mula cuak...dorang kata mana ada...dorang suruh check beg aku lagi sekali...aku da angin aku cakap la kang aku pungah jugak beg ni..!!!!sekali kuarkan laptop ada fon aku bawah tu...hahahahahahahahhahahaahahaha...!!!punya hangin dorang sampaikan ridzuan nak hentak kepala aku dengan file...hahahah...hitam hitam mana aku nampak...last last kena belanja dorang ais krim sebab kena pergi mcd balik...hahaha....sakit hati aku....lepas tu semua mood da lain...hahahaa...sory la korang!!!


P/S: pape pun arini memang terbaik!!!!hahah...for result spm pulak congrat tu kak anys!!!!7A...hebat!!!haahha...and to izzuddin and nazrin jangan la kecewa sangat benda nak jadi nak buat macam mana...lagi pun ada hikmah disebalik benda ni terjadi...x semestinya orang yang dapat straight A akan berjaya....
REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta