Welcome To Republic Of Chenta ! !

penjelasan :)






mesti korang pelik pehal la aku tak habis habis dengan ayat kat atas ni..haha...macam ni cerita nya
ada la sorang kawan aku tu tak puas hati dengan ayat aku ni...sorry daniel!!! hahaha..kau kata ade something yang tak kena dengan ayat aku kan pastu kau bagi aku ayat macam ni




ok sekarang aku nak terangkan maksud
 
ayat aku 

kenapa perlu kita kejar orang yang tak menyintai kita sedangkan kita tahu benda tu tak akan mungkin berlaku
kita dah tahu ade orang lain yang menyintai diri kita kenapa kita masih mengharapkan cinta yang tak pasti...
aku gerenti kau mesti selalu dengar better dicintai daripada menyintai kan.. sama la dengan ayat aku tu..
kita selalu pikirkan dia, tapi dia ade pikirkan kita?? dia seronok seronok dengan lelaki /perempuan lain, kita kat sini still mengharap macam orang bodoh...* sorry kalau kau terasa.. 
tak kan kau nak bagi orang yang menyintai kau rasa apa yang kau pernah rasa kan sebelum ni kan, kau sendiri tahu betapa susah nya benda tu..daripada banyak hati yang terluka better dicintai dari menyintai...

ayat kau

aku tak nafi kan yang ayat kau betul, tapi perkara tu hanya akan terjadi bila dua orang itu saling menyintai, hakikatnya yang aku sebut kat sini seorang je yang menyintai, sorang lagi tak.. lebih kurang cinta bertepuk sebelah tangan la lebih kurang... tak salah kalau kita menunggu dan still berharap tapi tak rasa rugi ke kalau last last dia dengan orang lain.. penantian kau macam sia sia je... aku tahu niat kau baik, nak setia kat dia je cuba kau baca betul betul ayat kau tu, baru kau faham apa yang aku cuba sampai kan :)
 
P/S: maaf terlebih jiwang disini...hee...to daniel sorry aku just bagi pendapat aku je...jangan naik angin!! haha





REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta