Welcome To Republic Of Chenta ! !

my dad :(

 
 
 
start cuti hari ni..seminggu beb!!! haha..tapi pukul 4 cam tu ade berita buruk berlaku...first aku dengar mak aku macam marah kat orang..aku pelik la pehal mak aku marah..maybe tak dengar orang tu kata apa sebab aku tengah main internet...lepas tu aku terdengar mak aku kata bapak aku kemalangan, aku ingat biasa biasa je, bila aku dengar mak aku cakap lagi sekali, macam serius gila, aku terus lari turun bawah...terus aku suruh mak aku call abang and kakak aku...hati aku dah berdebar dah... tunggu kakak aku balik dari hospital baru kitaorang pergi tengok bapak aku..yela tak kan nak bawak budak kecik pergi hospital kan...sampai hospital, sorang je boleh masuk.. mak aku masuk dulu, then abang n kakak aku yang kedua masuk...aku bukan tak nak tengok bapak aku...kang aku menangis kat situ kang..dah la time aku message dengan cousin aku, dah nak menangis dah time tu.. kakak aku suruh masuk, tengok sekejap..pastu aku cakap la kang menangis kang, last last aku masuk jugak...bapak aku nak minum air...so aku pun tolong la mak aku bagi air kat bapak aku, lepas aku bagi, terus aku blar...tak sampai 5 minute kot aku ada kat dalam tu...nasib baik mak and bapak aku tak nampak aku menangis... time tu memang menangis habis la aku... makcik and nurse kat situ nampak kot aku menangis...keluar je dari wad terus lap air mata.. nasib baik kakak and abang aku tak ada kat situ...ramai gila kot orang kat situ, yela kecemasan and trauma...selama ni aku bertahan, walau macam mana sekali pun cerita tu sedih, aku tak akan menangis, aku akan tahan...  dan try untuk gelak macam cerita tu tak sedih... dan aku berjanji tak nak menangis walau apa pun terjadi...last last air mata tu keluar jugak...bila teringat je terus keluar air mata...

P/S: harap harap bapak aku cepat sembuh and tak ada apa apa yang teruk berlaku...

REPUBLIC OF CHENTA

2 comments:

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

Republic Of Chenta