Welcome To Republic Of Chenta ! !

berehat sekejap bersama kit kat



tak ada kena mengena pun ngan kit kat.. hahaha...disebabkan aku  x tidur lagi...so aku pikir mengenai satu ayat ni..mendalam jugak la ayat dia, bagi yang tak layan jiwang anda sila jangan baca..hahaha



BELAJAR MENYINTAI ORANG YANG MENYINTAI KAMU BERBANDING BELAJAR UNTUK MELUPAKAN ORANG YANG KAMU CINTAI...

kalau korang pikir salah buat bodoh je k...hahahah...tapi hakikatnye memang macam tu...aku pun pelik kenapa banyak sangat benda ni terjadi... lupakan je la orang yang tak cintai korang seperti mana korang menyintai dia...dia juga yang rugi sebab buat macam tu kan..tapi aku tahu bukan senang nak buat...cakap senang la kan...tak ada apa yang mustahil kat dunia ni...kita je yang mustahil kan dia..hee... ok la aku nak tidur..kepala pening ni!!! hahahaha...


P/S: gud nite!!!

REPUBLIC OF CHENTA

7 comments:

  1. @Danny ;)HAHAHA..pehal lak..betul apa...kalau tak sampai bila kita nak menunggu en...

    ReplyDelete
  2. mane2 je la wei..
    yang penting aku still tak puas aty lagi ngn ayat kau..
    aku rase mcm salah jea..
    tapy,, ape ea =="

    ReplyDelete
  3. @Danny ;) hahahahha..dah kalah tu buat jela cara dah kalah...hahahahaha...mana aku tahu do..aku rasa betul je...

    ReplyDelete

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

Republic Of Chenta