Welcome To Republic Of Chenta ! !

Handphone

 
 
Ada benda aku nak cerita ni..*macam gempak je...sebenarnya fon aku dah hilang..hahaha...tahu kat mana fon aku hilang??kat rumah je pun...haha..aku dah cari dah kat rumah tapi tak jumpa ... memang aku berharap tak nak jumpa pun fon tu sebab banyak msg msg yang tak patut aku ingat...aku pelik ouh, apa la susah sangat delete je la msg msg tu semua habis cerita en..tapi susah nak tekan delete tu..haha.. aku tak pakai fon aku yang sebelum ni pun sebab benda yang sama jugak la..ingatkan pakai fon lain boleh lupakan tu semua, tapi tak jugak..same je..agak agaknya en bila aku nk lupakan someone tu aku kena tukar fon je..*gila betul... kalau sebelum ni, sim hilang ke apa ke, secepat mungkin aku akan beli kali ni tak, dah nak masuk dua minggu kot aku tak pakai enset..haha...boleh je aku pakai sim baru, fon memang la dah ada.. tapi tak akan nak pakai fon dulu yang banyak gila msg msg yang tak perlu di ingatkan, serupa aku cari fon aku yang sekarang ni... tengok la sampai bila aku boleh tahan tak ade enset..hehe


P/S: aku harap memang aku tak jumpa fon tu sebab tak nak ingat kenangan tu semua!!!

REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta