Welcome To Republic Of Chenta ! !

walaweh!!!!


nampak tak gambar kat atas tu??of coz la nampak...kalau tak nampak tak tahu aku nak cakap apa..gerenti umur korang tak panjang da...hahahah...mesti pelik pehal aku letak gambar tu..macam korang tak ada gambar dengan lelaki je kan....sebenarnya ade cerita disebalik gambar tu...ceh!!cerita nak gempak je...hahaha

hari sabtu hari tu kakak aku bawak balik gambar kawen dia...so aku dengan excted nye cari la gambar aku..huhu..*aku cari gambar kat atas ni la...sepatutnya ade 3 orang tapi tah macam mana ade gambar yang 2 orang je..maybe dia delete kot sebab goyang..

aku dengan bangga nye upload la gambar gambar wedding dorang...tengah tunggu dia nak upload gambar sekali mak aku terperasan gambar kat DP aku..terus dia suruh bukak..*kantoi sudah..haha...bila da bukak korang tahu apa mak aku cakap???
PAKWE KAU TAK MARAH KE ???? *dengan nada suka korang tahu...
aku dengan muka blur plus takut terus kata mana orang ade pakwe... *memang betul pun kan....hahaha...seyez sape tak terkejut do..ingatkan mak aku nak marah ke apa sekali perkataan tu yang kuar....lawak gila....terus mak aku kata
KANG TUNANG ABANG BOBOI JELEZ ....
 hahahah...tak ade makna nye...tak kan la dia nak jelez kot *tapi gerenti jelez ouh..hahaha..cousin je pun tu pun mau jelez ke???hahaha...

tu je la cerita nye...tak gempak mana pun..sje nak buat buat gempak...hahahaha..

P/S: lepas ni boleh la aku couple...hahaha...yang tak boleh blar lepas aku letak gambar tu kan tunang dia add aku kat fb...hahahaha....sebelum ni tak nak add...dia jelez la tu..hahaha..sampai sekarang aku tak approve approve..*jahat x??? da ambik gambar dengan tunang orang pastu tk nak approve..heee



REPUBLIC OF CHENTA

Post a Comment

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

0 Tetamu Setia:

Republic Of Chenta