Welcome To Republic Of Chenta ! !

28 mei

congrat tu kakak umee!!!!selamat bertunang..semoga cepat cepat khawin k...heeee....time nak pergi rumah umee tu aku da siap da...kul 1 baru keluar rumah..aku bukak pagar je sekali hujan lebat..adoyai..syed da bising suruh aku redah la apa la...aku da la pakai baju putih..gila apa mau redah..da la jauh..kul 2 still tak boleh keluar...syed da pergi rumah umee da..gila sengal bukan nak cakap dengan aku..tu pun umee bagi tahu aku...nasib baik bapak aku nak hantar aku..kalau tak aku belasah kau..hehehe..sampai je sana aku da segan..yela ramai kot orang...time salam dengan mak umee..mak umee tak kenal aku..lagi la...tertiba ade suara menjerit WOO ANA RAFFALI LAA!!!aku pun terkejut...rupanya nazrin..gila segan...sampai kan semua makcik makcik umee panggil and kacau aku dengan nama tu..seyez segan..umee pulak dorang panggil YUNA....hahah...time makan pulak farahtul baru keluar rumah..apa lagi habis kena bahan dengan kita orang...heee...tertiba ade sorang budak kecik ni panjat meja...takut la dia jatuh en..tak pasal pasal aku kena...kau tahu dia buat apa????dia panjat meja sebab nak lap kaki dia yang kotor!!!gila la....tak boleh blar time tu...aku pandang farahtul, farahtul pandang aku...dua dua muka terkejut..pastu masing masing gelak....gelak sebab muka masing masing la....haha...kebetulan syed datang kat meja keteorang..borak borak la...sekali daus hantar msg...kitaorang datang memang nak tengok drama "nur kasih" kat sini...umee terus tersembur..



 daus n fendy bermesra mesraan..haha

hahhahaha...time balik tu dorang nak pergi mcd tapi syed nak hantar aku balik dulu...so alang alang tu aku pikir ikut je la dorang..tak ada banyak keje...satu jalan je pun nanti...farahtul tak percaya aku akan pergi mcd dengan pakaian macam tu..apa yang pelik nye???aku pakai baju jugak..hee..




sweet gitu!!!hahaha

sebelum sampai mcd singgah umah daus jap...aku da la segan nak mampus..aku bukan kenal dorang sangat..aku kenal dorang tapi dorang tak kenal aku...haha...baru 10 minit sampai mcd abang aku da call nak balik pukul berapa..spoil betul...sebelum dorang dorang ni balik..sempat lagi makan kat rumah kenduri lagi satu...gila betul..tapi aku tak masuk duduk luar je..bukan kena halau ekh...tapi aku yang tak nak masuk...syed ni pulak sengal nak mampus asyik asyik hantar fendy tanya tak nak masuk ke...pastu hantar kan air la....sengal gila....hahahah..da habis dorang makan...daus ade la cakap satu ayat ni..

hari first: tanya nama
hari kedua and ketiga: ajak keluar study
hari ke empat: ajak keluar date
hari kelima: couple
hahahaha..aku senyum plus tergelak je kat daus tu...daus terus segan...hahaha..time tu daus da nak pergi penang....so bye bye!!!hehe....aku balik ditemani oleh dua bodyguard..hahaha..thankz yo fendy and syed!!!hehe

P/S: happy kot time tu..hee..dengan benggong....walaupun semua segan....hahaha...















REPUBLIC OF CHENTA

2 comments:

  1. umee kalsom bertunang ? ohhh shit ,,, siot tk ajk ak ,

    ReplyDelete
  2. @azirul dawsonhahahahahahahaha....dia da ajak kn time bdae aku...korang yg pelupa!!!haha

    ReplyDelete

komen??perlu ke??? entah lah...hahaha

Republic Of Chenta